Customers, the day after tomorrow

door Nick Dutry, Technologie & Multimedia

 

28 juni 2018

"Customers… the day after tomorrow"

 

Kennen jullie het recentste boek van Steven van Belleghem? Als expert op vlak van digitale transformatie en klantgerichte ondernemingen kijkt hij naar diverse prangende onderwerpen van de toekomst zoals artificiële intelligentie, voice controlled assistants, chatbots,... Een nieuwe technologische wave dient zich aan. Als lid van Roularta’s Innovation Lab boet boeit het mij mateloos.

 

Heel gelukkig ben ik ook dat Roularta inversteert in klanttevredenheid 2.0. Wereldwijd lopen mediabedrijven massaal de benen van onder hun lijf om deze technologieën te volgen. Het doel? “Faster then real-time customer serivce” waarbij de relatie met de klant centraal staat en alle mogelijke touchpoints maximaal geoptimaliseerd worden. Op dat vlak scoort Roularta hoge ogen dankzij het langetermijnproject “The Customer Journey”.

 

Ik heb een gezonde honger naar de toekomst en daarom zit ik op mijn plaats in het Innovation Lab. Dit is de technologische accelerator van onze organisatie. Met een slimme nuchterheid realiseren we oplossingen voor interne business units, lezers en adverteerders. Als Coördinator Technologie & Multimedia gids ik je graag door de technologie van overmorgen. Door deze samen te ontrafelen en verder in onze organisatie te ontplooien is er een gezonde honger naar de toekomst. De meerwaarde van ons Innovation Lab leer je pas echt kennen in mijn volgende blogpost.