“Bij Roularta heb je geen automatische piloot. De mediawereld biedt elke dag boeiende uitdagingen” - Kris Van Peteghem, Project Manager

Foto Kris Van Peteghem

Kris Van Peteghem, Project Manager

De mediawereld is in beweging. Vooral in online media zijn er steeds nieuwe mogelijkheden. Dat schept ruimte om nieuwe projecten te lanceren. Wat niet wil zeggen dat print of audiovisuele media stil staan!  Wel integendeel.

 

Redacties zoeken naar nieuwe content formats die de lezer boeien, zowel in print als online. Sales kunnen onze klanten nieuwe oplossingen aanbieden waarmee ze hun doelgroep krachtiger kunnen bereiken. Servicediensten optimaliseren hun flows om klantgerichter te kunnen werken. Enzovoort. Media is ‘levende materie’.

 

Zo is elke werkdag gegarandeerd een boeiende dag. Vragen komen soms uit een onverwachte hoek en nieuwe ideeën kleuren onze dagindeling.

 

Alles kadert natuurlijk in onze visie: Roularta Media Group wil de meest relevante mediapartner voor de lange termijn blijven. En dat pakken we ‘one team - one family’ gewijs aan. Collega’s steunen elkaar om uitdagingen te zien als opportuniteiten.

 

En om opportuniteiten te kunnen benutten, moet iedereen zijn steentje bijdragen. Er zit dus een zekere evolutie in de invulling van onze taakomschrijvingen. Daardoor is de jobinhoud van vele collega’s jaar op jaar zelden volledig gelijklopend. Aan het inschakelen van de automatische piloot denken wij gewoonweg niet.

 

In kader van nieuwe initiatieven ontstaan ook vaak nieuwe functies. Het zijn kansen om te ‘ondernemen’ in nieuwe domeinen, waarbij interne sollicitaties steeds aangemoedigd worden.

 

Net als heel wat collega’s heb ik intussen meer dan vijfentwintig jaar Roularta op de teller. Heel gewoon omdat er zich telkens op het juiste moment intern nieuwe kansen aanboden.

 

En ja, dat kan jou ook overkomen. Grijp dus je kans!