“Een goed idee is zilver. De uiteindelijke uitvoering met het team is goud.” - Mark Daemen, Manager Data & New Business RMG

Foto Mark Daemen

Mark Daemen, Manager Data & New Business RMG

Het team Data & New Business maakt deel uit van de Digital Hub. Met deze afdeling zijn we de motor achter de digitale transformatie van Roularta.

 

Met de Data specialisten zetten we de diepgaande kennis over onze gebruikers in voor gepersonaliseerde gebruikservaringen in zowel content, productaanbod en advertenties. Dit met respect voor de privacy. De New Business specialisten gaan dan weer op zoek naar nieuwe markten en producten die onze werking versterken of diversifiëren.

 

Alles start met een idee. Maar daarna begint het echte werk om het idee te kneden tot een echte oplossing die echte uitdagingen oplost en dit met een lange termijn voor ogen.

We kloppen eerst aan bij onze lezers, adverteerders en leveranciers om onze oplossingen te toetsen. We zullen dit gedurende de uitwerking van een project herhaaldelijk blijven doen. Wij stellen onze gebruikers dan ook centraal.

 

Dan echt aan de slag. Ons team staat dagelijks in contact met de enorme rijkdom aan experten binnen Roularta. De competenties die we aanspreken zijn onuitputtelijk. Redacteuren, marketeers, it’ers, juristen, productspecialisten, data scientists, hr, administratie, finance,…

 

We mobiliseren deze collega’s om tot de perfecte uitwerking van onze projecten te komen.  Zo vertalen we de strategie die we mee bepaalden naar tastbare oplossingen voor onze verschillende markten. Het connecteren van expertises naar een gemeenschappelijke doel zorgt voor enorm veel energie en voldoening. We zien het adagio ‘One Team, One Family’ elke dag in de praktijk tot uiting komen.

 

We zijn bijzonder fier wanneer we startend vanuit een door ons helder omschreven visie een bedrijfsonderdeel van Roularta verder op weg kunnen zetten naar een veelbelovende toekomst.

Het is fantastisch om schouder aan schouder op het kruispunt van de toekomst van Roularta te staan.